REPREZENTAREA EXCLUSIVA
Cine deține proprietăți imobiliare – locuințe, spații cu diferite destinații și terenuri - poate să aleagă Agenți și agenții imobiliare în sistem de reprezentare exclusivă. Prin efortul profesioniștilor, astfel de proprietăți pot fi vândute rapid și la cel mai bun preț posibil.
Noi,
- asigurăm - prin cursul pe care îl organizăm sistematic - formare profesională pentru agenți și consultanți, precum și pentru agenții din domeniul imobiliar în sistemul de reprezentare exclusivă/vezi mai jos câmpul CURS FORMARE PROFESIONALĂ;
- asigurăm oricărui proprietar/vânzător interesat relaxare in tranzactionare,suport si profesionalism.
De ce ”agenți, consultanți și agenții în sistem de reprezentare exclusivă”?
Pentru că sistemul acesta – ușurează vânzarea-cumpărarea la standarde moderne.
Adică:
- Proprietarul optează, după negociere, să semneze cu o singură agenţie un contract de colaborare/Contractul de Reprezentare Exclusivă; prin acest sistem, abordarea pieței imobiliare îi aduce beneficii maxime
- Agenția imobiliară asigură consilierea și reprezentarea exclusivă a proprietarului; prin acest sistem, abordarea pieței imobiliare aduce beneficii maxime și proprietarului, și potențialilor cumpărători.
Sistemul de reprezentare exclusivă a vânzătorului/proprietar imobiliar asigurat de agenție dă un impuls nou și puternic bunului/proprietății imobiliar/e: planul de marketing al agenției – care este unic și unitar, elaborat și gestionat profesionist - asigură o transparenţă totală a promovării și tranzacției; produsul imobiliar, expus pe piața imobiliară transparent, intens, devine mai vizibil și mai atractiv pentru a fi cunoscut și tranzacționat la preț corect.
Proprietarul care vrea să-și vândă un bun/o proprietate imobiliar/ă pune la lucru Agenția de reprezentare exclusivă.
Agenția de reprezentare exclusivă a proprietarului recurge la algoritmul prin care:
- Identifică prin profesioniști, în cele mai mici amănunte, produsul/proprietatea imobiliar/ă care urmează a fi vândut/ă: adresă, poziționare, caracteristici, avantaje, posibilități de folosire după vânzare ș.a.
- Negociază și încheie cu proprietarul Contractul de Reprezentare Exclusivă
- Prospectează piața imobiliară în vederea propunerii unui preț corect
- Consiliază până la finalizarea tranzacției proprietarul în legătură cu oferta corectă de preț pentru bunul/proprietatea imobiliar/ă care va fi vândut/ă
- Promovează bunul/proprietatea imobiliar/ă; realizează listarea sa exclusivă
- Folosește cel mai potrivit tip de identificare și abordare a cumpărătorilor potențiali (abordarea personalizată, abordarea directă, abordarea centrată pe produsul sau serviciul imobiliar oferit de agenție, abordarea prin solicitarea unei opinii)
- Fundamentează și gestionează Managementul Relațiilor cu Clienții (MRC)/ Customer Relationship Management (CRM):
- Are în vedere și promovează punctele tari și le contracarează pe cele slabe ale ofertei pe care o va face
- Selectează și contactează cumpărători potențiali/clienți
- Programează vizionări la proprietatea imobiliară
- Negociază prețul cu potențialii cumpărători; agenția reprezintă proprietarul bunului imobiliar (vânzătorul)
- Identifică și oferă soluții pentru a rezolva obiecțiile, reticențele și neclaritățile cumpărătorului privind proprietatea sau informațiile suplimentare cerute de acesta
- Precalifică pe cei mai bine plasați cumpărători potențiali
- Insistă pe faptul că agenția are comision zero de la cumpărător și obține din partea celui mai bine calificat cumpărător angajamentul/acordul în scris privind negocierea
- Informează proprietarul în legătură cu negocierea, îi explică soluția/ soluțiile și obține acceptul acestuia pentru prețul final al tranzacției.
- Pregătește, verifică și finalizează dosarul pentru tranzacție, urmărind:
- Dacă obiectul tranzacției este liber de sarcini și poate fi vândut;
- dacă există toate documentele care dovedesc că proprietatea aparține proprietarului/proprietarilor de drept;
- dacă este clar determinată sau determinabilă; dacă este ușor de identificat și dacă aceasta există în momentul încheierii contractului;
- dacă se află în circuitul civil și nu face parte din bunurile domeniului public.
- Dacă se corelează între ele toate documentele: numele, adresa, datele tehnice ale proprietății, condițiile de vânzare, prețul stabilit în bani etc.
- Adică, de la caz la caz: acte de proprietate (Titlu de proprietate, Certificate de moștenitor, Sentințe civile, Acte de adjudecare etc. ); Carte funciară; Incheiere de intabulare; Certificat energetic; Certificat fiscal, Extras Carte funciară (emis de Notariat) ș.a.
- Prezintă proprietarului draftul pentru Contractul de vânzare-cumpărare convenit cu cumpărătorul calificat.
- Oferă asistență în alegerea notarului.
- Oferă asistență în alegerea băncii pentru finalizarea părții financiare a tranzacției.
Și astfel;
Proprietarul/vânzător;orientându-se inteligent prin Agenție către Cumpărătorul potrivit,obţine succesul urmărit/dorit prin strategia celor trei concepte:
- Cel mai bun pret
- Cel mai scurt timp
- Cel mai mic efort
Curs de formare broker imobiliar in Reprezentare Exclusiva
O evaluare media.imopedia.ro estimează că 99% dintre proprietari/vânzători ar alege reprezentarea exclusivă dacă ar cunoaște această opțiune modernă de pe piața imobiliară.
Noi formăm;
- agenți pentru agenții imobiliare care asigură servicii în sistem de reprezentare exclusivă și
- consultanți imobiliari în sistem de reprezentare exclusivă
Poate fi agent ori consultant imobiliar în sistem de reprezentare exclusivă persoana care:
- Dorește să activeze în acest sistem, are nivel adecvat de pregătire - de preferat, studii superioare – și trece prin Evaluarea inițială (chestionarul inițial completat de cursanți arată nivelul inițial de cunoștințe ale acestora)
- Urmează și absolvă cursul care formează profesioniști în domeniu, trecând prin:
- Evaluarea conținuă (de parcurs) la finalul fiecărei activităţi, prin întrebări /răspunsuri de verificare a cunoştinţelor asimilate privitoare la reprezentarea exclusivă și la Managementul Relațiilor cu Clienții (MRC)/Customer Relationship Management (CRM) din domeniul imobiliar
- Evaluarea finală:
- a) proba teoretică: răspunsuri la chestionarul final, tip grilă (10 întrebări), prin care sunt evaluate informaţiile asimilate
- b) proba practică: testarea cunoștințelor privind sistemul de reprezentare exclusivă a proprietarului, MRC/CRM din domeniul imobiliar – prospectarea pieții imobiliare, identificarea și preluarea ofertelor/cererilor, inspecția la proprietăți (împreună cu un broker senior), comunicarea telefonică și comunicarea online cu un potențial client, întocmirea documentelor aferente fiecărei acțiuni de inspecție, organizarea vizionării în echipă (formator - broker senior - agent cursant - agent pe rol de cumpărător interesat)
- Primește Certificat de participare si Atestat formare si practica in reprezentare exclusiva care certifică/atestă cunoașterea de către cursant a sistemului de reprezentare exclusivă în domeniul imobiliar.
Durata cursului şi frecvenţa întâlnirilor cursanților cu formatorul
- 40 de ore
- 16 ore Teorie, la sala de curs
- 24 ore Practică individuală, la sediu de Agenție imobiliară
- Teorie: sâmbătă și duminică, orele 09.30-18.30. Se asigură: suport curs, fișe de lucru și alte materiale specifice, pauză de cafea/coffee break
- Practică: luni, marți și miercuri, orele 09.00-17.00
Competenţe asigurate, specifice sistemului de reprezentare exclusivă în domeniu imobiliar
- Comunicare verbală, non-verbală și online
- Prospectare piață imobiliară
- Identificare vânzători/proprietari-clienți potențiali și cumpărători-clienți potențiali
- Reprezentare exclusivă a vânzătorilor/proprietarilor contractuali
- Management privind relațiile cu clienții/Customer Relationship Management (CRM)
- asigurare pentru ambele părți - a) vânzător și b) cumpărători potențiali – a elementelor privind identificarea și abordarea lor (abordarea personalizată, abordarea directă, abordarea centrată pe produsul sau serviciul imobiliar oferit de agenție, abordarea prin solicitarea unei opinii)
- precalificare cumpărători potențiali
- ofertare și contraofertare
- primire și prelucrare cereri
- primire și prelucrare oferte
- fidelizare clienți a) și b).
- Promovare produse imobiliare
- Pregătire documente premergătoare tranzacției; verificare și finalizare dosar
- Intermediere prin reprezentare exclusivă-negociere preț-tranzacționare
- Încheiere Contract de Reprezentare Exclusivă a unui vânzător/proprietar
- Încheiere Contract de colaborare a consultantului cu o Agenție imobiliară
- Documentare continuă individuală privind piața imobiliară și legislația în vigoare
Grupe de pregătire: minimum 6 cursanți (dacă este necesar, formatorul își rezervă dreptul de a face modificări).
Curs sustinut de formator cu experienta ca agent imobiliar in cadrul agentiilor imobiliare si cu expertiza pe domeniul reprezentarii exclusive, care are toate acreditarile si competentele privind formarea adultilor.
Contact: www.alphaact.ro alphaact@gmail.com office@alphaact.ro